Servis i održavanje

 

Pružamo podršku i održavanje ZEISS 3D mjernih sustava.

Udaljena pomoć

Udaljena podrška putem telefona ili putem interneta:

  • Izravna podrška
  • Detekcija pogrešaka
  • Baza rješenja problema

Tehnička podrška

Stručnjaci telefonski pomažu korisnicima u svim tehničkim pitanjima o hardveru i softveru. Rješavaju sve nedoumice korisnika i daju sva potrebna objašnjena. Na taj način zajamčena je sigurnost i rad sustava.

E-Support

Bez obzira na radno vrijeme uvijek možete preuzeti softvere u ZEISS Quality tehničkom vodiču. Uz bazu podataka o rješenjima, možete pristupiti i svim uputama i priručnicima. ZEISS Quality Forum omogućuje razmjenu informacija s drugim korisnicima.

Servis

Održavanje i popravak na licu mjesta.

  • Mjeriteljska provjera
  • Preventivno održavanje
  • Popravak

ZEISS Metrology Care Optical – Standard hardverska podrška

Vaš optički mjerni sustav i sva povezana mjerna područja održava stručnjak iz TOPOMATIKA servisa u redovitim intervalima. Sve važne komponente sustava se pregledaju na licu mjesta. Potrošni dijelovi se proaktivno zamjenjuju kako bi se produžio radni vijek sustava.

ZEISS Metrology Care Optical uključuje:

Dijagnostika na daljinu

  • Usluga umjeravanja prema VDI 2634
  • Provjera mjerne nesigurnosti sustava (za sva mjerna područja) s certificiranim etalonom prema smjernici VDI 2634 dio 3:2008
  • Usluga umjeravanja za ATOS/ZEISS ScanBox
  • Provjera mjerne nesigurnosti sustava s certificiranim etalonom prema smjernici EN ISO 10360-13:2021
  • Dijagnostika na daljinu od strane TOPOMATIKA stručnjaka, unutar 24 sata

Usluga popravka

Ako udaljena pomoć nije dovoljna, popravak koji stručnjak obavlja na licu mjesta, jedino je razumno rješenje.

  • TOPOMATIKA podrška na licu mjesta unutar 72 sata
  • Isporuka rezervnih dijelova unutar 72 sata

Vrijeme odziva Plus

  • Dijagnostika na daljinu od strane Topomatika stručnjaka, unutar 4 sata
  • Topomatika podrška na licu mjesta unutar 24 sata
  • Isporuka rezervnih dijelova unutar 24 sata

Ugovorni planovi

Ugovori o podršci i uslugama:

  • Plan održavanja
  • Ažuriranje softvera i softverska podrška
  • Brže vrijeme reakcije

Softversko pokrivanje

Zagarantiran trajni pristup aktualnom softveru sustava i besplatna uporaba “GOM Service Area”. Kontaktiranje tehničke podrške u bilo kojem trenutku.

Hardversko pokrivanje

U slučaju kvara osiguranje od neočekivanih troškova zamjene dijelova hardvera. Ako je potrebno, neispravni dijelovi mjernog sustava zamjenjuju se besplatno.

serviser sa žutim florescentnim prslukom provjerava vrijednosti na ručnom uređaju i istovremena "šarafi" robotski 3D skener

Zatražite uslugu ili informacije, pošaljite nam upit ili Vaš komentar!

ZEISS Certified Metrology Partner

Zatražite informacije ili uslugu:

podrska@topomatika.hr ili +385 1 349 6010.