Servis i održavanje
Pružamo podršku i održavanje ZEISS 3D mjernih sustava.
Udaljena pomoć
Udaljena podrška putem telefona ili putem interneta:
- Izravna podrška
- Detekcija pogrešaka
- Baza rješenja problema
Tehnička podrška
Stručnjaci telefonski pomažu korisnicima u svim tehničkim pitanjima o hardveru i softveru. Rješavaju sve nedoumice korisnika i daju sva potrebna objašnjena. Na taj način zajamčena je sigurnost i rad sustava.
E-Support
Bez obzira na radno vrijeme uvijek možete preuzeti softvere u ZEISS Quality tehničkom vodiču. Uz bazu podataka o rješenjima, možete pristupiti i svim uputama i priručnicima. ZEISS Quality Forum omogućuje razmjenu informacija s drugim korisnicima.
Servis
Održavanje i popravak na licu mjesta.
- Mjeriteljska provjera
- Preventivno održavanje
- Popravak
ZEISS Metrology Care Optical – Standard hardverska podrška
Vaš optički mjerni sustav i sva povezana mjerna područja održava stručnjak iz TOPOMATIKA servisa u redovitim intervalima. Sve važne komponente sustava se pregledaju na licu mjesta. Potrošni dijelovi se proaktivno zamjenjuju kako bi se produžio radni vijek sustava.
ZEISS Metrology Care Optical uključuje:
Dijagnostika na daljinu
- Usluga umjeravanja prema VDI 2634
- Provjera mjerne nesigurnosti sustava (za sva mjerna područja) s certificiranim etalonom prema smjernici VDI 2634 dio 3:2008
- Usluga umjeravanja za ATOS/ZEISS ScanBox
- Provjera mjerne nesigurnosti sustava s certificiranim etalonom prema smjernici EN ISO 10360-13:2021
- Dijagnostika na daljinu od strane TOPOMATIKA stručnjaka, unutar 24 sata
Usluga popravka
Ako udaljena pomoć nije dovoljna, popravak koji stručnjak obavlja na licu mjesta, jedino je razumno rješenje.
- TOPOMATIKA podrška na licu mjesta unutar 72 sata
- Isporuka rezervnih dijelova unutar 72 sata
Vrijeme odziva Plus
- Dijagnostika na daljinu od strane Topomatika stručnjaka, unutar 4 sata
- Topomatika podrška na licu mjesta unutar 24 sata
- Isporuka rezervnih dijelova unutar 24 sata
Ugovorni planovi
Ugovori o podršci i uslugama:
- Plan održavanja
- Ažuriranje softvera i softverska podrška
- Brže vrijeme reakcije
Softversko pokrivanje
Zagarantiran trajni pristup aktualnom softveru sustava i besplatna uporaba “GOM Service Area”. Kontaktiranje tehničke podrške u bilo kojem trenutku.
Hardversko pokrivanje
U slučaju kvara osiguranje od neočekivanih troškova zamjene dijelova hardvera. Ako je potrebno, neispravni dijelovi mjernog sustava zamjenjuju se besplatno.
Zatražite informacije ili uslugu:
podrska@topomatika.hr ili +385 1 349 6010.